Systemy komunikacji (Unified Communication) w organizacjach ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Przeobraziły się z formy prostej komunikacji głosowej do zaawansowanych rozwiązań kontaktowych. Tradycyjna centrala telefoniczna to już przeszłość. Pracownicy chcą łączyć się ze sobą, klientami i partnerami z każdego miejsca, używając dowolnego urządzenia, przy pomocy tekstu, głosu, wideo. Oferując rozwiązania komunikacyjne zapewniamy maksymalne wykorzystanie różnych kanałów kontaktu. Stosowane przez nas rozwiązania to coś więcej niż system telefonii opartej o IP. Oferowane rozwiązania komunikacyjne pozwalają każdemu użytkownikowi korzystać m.in. z połączeń głosowych, rozmów i konferencji wideo, komunikatorów, wewnętrznych wiadomości, poczty głosowej, jednego centrum kontaktowego, rozbudowanych rozwiązań zapowiedzi głosowych IVR, a wszystko dzięki jednej platformie. Oferta zawiera kompletną infrastrukturę, włączając w to szeroki wybór telefonów, zestawów konferencyjnych wideo, aplikacji komunikacyjnych. Ograniczamy koszty kierując połączenia przez SIP Trunk. Ofertę uzupełniamy autorskimi systemami w zakresie nagrywania rozmów oraz taryfikacji połączeń. Udostępniamy rozwiązanie komunikacji zastępujące tradycyjną centralę telefoniczną dla każdej wielkości organizacji – od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy telefonów. Umów się na prezentację – sprawdź jak powinna wyglądać komunikacja w XXI wieku!
W implementacjach wykorzystujemy rozwiązania firmy Cisco, która jest liderem innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Realizujemy systemy oparte o oprogramowanie i sprzęt:
Wdrożyliśmy rozwiązania komunikacyjne między innymi dla: